2013. július 11., csütörtök

WAMP Design Vásár

Imádom a WAMP Design vásárt - persze elsősorban csak nézelődni rajta, hiszen az árak húzósak, de iszonyú klassz, egyedi, dizájnos kézműves termékkel találkozhatunk! A Millenárison is szokott lenni vásáruk, de július elején az Erzsébet téren is kipakolnak. 
Pontosan egy éve történt, hogy kislányomnak plüss vagy szövet madár figurát kerestem, akkor találtam rájuk, vagyis az egyik készítőre. A pici galambon kívül egy nem mindennapi játékot fedeztem fel itt: autóút garázsokkal - szintén szövet anyagból - ld. fotó.
Idén pedig nem hagyhattam ki a macskás táskát (Contour), amelyhez még 10%-os kedvezményem is volt a PestiEstből. Nagy kedvenceim a magyar kutyafajtákat ábrázoló pólók és táskák is, ezeket nem, ellenben egy kutyusokat (Hairy Hungarians) ábrázoló hűtőmágnest is beszereztem.
Ezen kívül rengeteg egyedi táskát, ruhát, lakástextilt, ékszert (fülbevaló, nyaklánc, karkötő), retro terméket (LP lemezek!, régi matchboxok, kitűzők), valamint ételeket-italokat lehetett megvásárolni a július 7-i várásukon. A külföldi turisták körében is népszerű a vásár.

A WAMP honlapja: http://wamp.hu/hu
Facbook-os oldaluk ITT található.
A fotón a már említett (tavalyi+idei) szerzemények láthatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése