2012. augusztus 25., szombat

Pesti Mese Étterem

Étterem ajánló következik.
Kezdjük ott, hogy kislányom az ősztől óvodás lesz, és pont az ovi utcájában felfedeztünk egy tavaly megnyílt, klassz kis éttermet, amelynek még a neve is csábító: Pesti Mese. Első alkalommal napi menüt vettünk, lévén minden hétköznap van lehetőség mindössze 850 Ft-ért leves és főétel fogyasztására (két leves és két főétel közül lehet választani). Emellett Mesepalacsintát (nutellás, tiramisu, somlói) is ehetnek az édességet kedvelő gyerkőcök és felnőttek.
Mivel nagyon megtetszett nekünk a hely, illetve az ebéd is finom volt, egyik este férjemmel kettesben is elmentünk oda vacsorázni. Ami nekem külön öröm, hogy lehet koktélokat is inni, így rögtön egy Mojitoval kezdtem. De számos bor és sör közül is lehet választani. Az ételek is nagyon finomak voltak, már a látványuk is, ahogyan felszolgálták őket, is étvágygerjesztő volt (én sertés szűzérmét ettem, ld. fotó.)
A hely maga nagyon hangulatos, mi fent ültünk a galérián: fekete székek és bőrfotelek, vörös szőnyeg. Az árak sem vészesek szerintem.
Szóval a két tesztelés után (ld. napi menü és vacsora), bátran ajánlom mindenkinek az éttermet, amely Budapest 6. kerületében, a Kodály köröndnél található (Szív u. 23., az OTP-nél kell befordulni).

Holnapja:
Érdemes figyelni, mert szoktak lenni programok (pl. divatbemutató), illetve gyerekprogramokkal is készülnek!

A fotók sajátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése